Oblíbené seriály (5)
Hvězdná brána (1997)
Hrdinové (2006)
velice napínavý seriál, i když se vcelku nic neděje, stejně je to napínavé a to se mi líbí.
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Námořní vyšetřovací služba (2003)
pěkné, vtipné, po dlouhé době kriminálka, která mě baví
Na život a na smrt (1998)
Perfektní seriál, ale ten konec mi moc s Mortal Kombatem neseděl, Kung Lao měl snad zemřít, když bojoval proti Gorovi, nebo ne? To se mi zdá trošku divné, dal bych 5, ale za ten konec 4.