Poslední recenze (16)
Zlatá labuť - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Jo, dá se na to koukat. Trochu mi to připomíná Šťastnou cestu. Uvidíme dál, co se z toho vyvrbí. Za mě dost slušný start, tak snad to udrží tempo.
Moon Knight - Bohové a monstra (2022) (epizoda)
Poslední epizoda mi přišla asi nejslabší, SPOILER: dalo se očekávat, že je s nimi ještě v tělo někdo třetí. Dokonce jsem si po shlédnutí řekla, že jsem zmatenější než na začátku, naštěstí tam byla pod titulková scéna a ta mi to tušení, že nejsou jen dva potvrdila. Je to jinak hodně povedený seriál. Moje celkové hodnocení seriálu by bylo 75%
Moon Knight - Problém s akvarijní rybkou (2022) (epizoda)
No super, první epizoda mě rozhodně nalákala na další sledování. Byla jsem lehce zmatená ze všeho, ale to se mi líbí, očekávám, že teď se to začne postupně rozplétat. :) Už se těším na další díl
Poslední deníček (4)
MARVEL Go!!!
✅ WandaVision
✅ The Falcon and the Winter Soldier
✅ Loki
✅ What If…?
✅ Hawkeye