Poslední recenze (23)
Za čárou (2021)
Průměrná akčňárna, které sice trochu chybí gradace děje, ale pokud máte tento žánr jako odpočinkový, tak nezklame. Chování postav je poměrně dost předvídatelné a scénka s hlavním záporákem, který má na základně míň lidí než je ve frontě na párek v rohlíku, je vyloženě béčková. Ale zas některé efekty pěkné a nenudil jsem se. Za mne sice průměr, ale rozhodně lepší.
Voják 4: Pohyblivý terč (2015)
Akční scény jsou natočené pěkně, ale bohužel se stereotypně opakují a nic jiného zajímavého na tomhle filmu není. Pokud by z toho režisér udělal sestřih na 15 minut, tak by to třeba nezačalo po první polovině nudit, takhle to je ale jen natahování děje-neděje. Když k tomu přidáte nesympatickou hlavní hrdinku, u které si říkáte, že kdyby ji záporáci chytili na začátku, tak by to vlastně možná bylo plus, protože by tím minimálně ušetřili několik desítek životů lidí, co se jí snaží chránit + hlavního hrdinu, který se chová jako by hrál, že ho hraje herec tak aby to bylo poznat, tak to prostě za shlédnutí nestojí.
Spiknutí: Echelon (2009)
Slušně řemeslně udělaný sci-fi špionsko konspirační thriller, který se hodí na domácí shlédnutí, do kina na něco takového chodit osobně považuji za zbytečnost. Je škoda, že ten konec je tak pitomě přehnaný a nelogický. Každopádně je to příjemná nenáročná zábava pro ty, kteří mají tento typ filmů rádi. U mne je tam jedna hvězdička navíc za Prahu, nemůžu si pomoct :-)