Recenze (14)
Modrooký samuraj - Příběh o róninovi a nevěstě (2023) (epizoda)
Tento díl byl jedinečný. Výrazně vyčnívá oproti ostatním. Prolínání divadla, reality a vzpomínek mi způsobilo nejednu husí kůži a nějakou tu slzu krásy i smutku. Opravdu zážitek
Marťan (2015)
Asi jsem viděl jiný film. Klišé střídá klišé a neustále víte co se stane za 5 minut. Ve druhé třetině film ztratí tempo a vy čekáte na finále a ..
Kingsman: Tajná služba (2014)
těch pár chybek odpustíte, je to přece nadsázka. A funguje skvěle
John Wick (2014)
v rámci žánru, paráda
Sword Art Online (2012) (seriál)
První půlka dobrá, ale pak se to šeredně zvrtne.
Constantine (2014) (seriál)
Hodnoceno po třech dílech. Slabota, dalo by se říct béčko, velice špatný scénář, neustále dopředu víte co se bude dít a je to jedno klišé za druhým. Dělá ostudu nedoceněnému filmovému zpracování.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Opravdu povedené, fungovalo to na mě ve všech směrech.
Sakra, kluku! (2012)
Na prvotinu moc pěkné, opravdu se to dá přirovnat k Jarmuschovi. Sice trošku předvídatelné, ale nevadilo. Sekvence statických záběrů města velmi povedená.
Muž z oceli (2013)
Prvni pule uzasna, zaver se uz natolik nepovedl.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Prvni pule dobra a ma i dobre nakroceno, pak ovsem nasleduje dosti neuveritelna promena a zaver je neumerne natahovany. Prijemne, ale slabsi.