Recenze (2 638)
Zachraňme Harryho (1986)
Tešil som sa na slušný akčniak. Väčšinu času ale film nudí a akcia je typom sem mi nabehni, nech ťa odjebem.
Star Wars: Klonové války - Crisis at the Heart (2014) (epizoda)
Akčne ukončená linka s bankami, kde Clovis skončí u pána a Palpi zasek ojebe systém.
Star Wars: Klonové války - The Rise of Clovis (2014) (epizoda)
Taká asi výplňová pasáž kde okrem bitky future Vadera s Clovisom a Dokoovým/Palpiho ťahom, nemá čo zaujať.
Star Wars: Klonové války - An Old Friend (2014) (epizoda)
Potenciálne zaujímavá téma o tom ako Padmé rieši bankáčov, plus sa navracia Clovis ktorý na ňu má crush potenciál nevyužitá avšak záverečná nahánačka na snehu s Asasínom má grády a som zvedavý čo zase zamýšľa vyjebanec Palpi.
Star Wars: Klonové války - Orders (2014) (epizoda)
No hej Palpi je proste kurva až to bolí a poriešil to. A pasáž s taxikárom bola teda riadne funny.
Star Wars: Klonové války - Fugitive (2014) (epizoda)
Pokračovanie vyšetrovania čipu tentokrát obsahuje naozaj slušnú zábavu. Som ale fakt zvedavý ako to Palpi a spol utaja.
Star Wars: Klonové války - Conspiracy (2014) (epizoda)
Trošku slabšie, čakal som, že z toho vyťažia viac, ale nevadí. Palpi to predpokladám porieši.
Srdce lovce (2024)
Má to jeden nečakaný zvrat a jednu prekvapivú smrť, ale ako celok je to slabšie, najmä tie súboje vyzerajú jak vyzerajú (krom úvodnej 1 by 1 bitky tá je cool).
Rust Creek (2018)
Skvelý námet uchopený ale naozaj ťažkopádne a nebyť tam sexi slečna, naozaj slušná dvojica buranov a jeden celkom príjemný zvrat dávam iba 2*, ale som sklamaný.
Air Force One Down (2024)
Musím povedať, že v rámci toho aký to je tip filmu (nízkorozpočtový akčniak alá 90-tky) tak to bolo celkom príjemné, odsýpalo to dobre, bál som sa, že pasáž v lietadle bude trvať celý film ale našťastie nie, akčná scéna alá John Wick príjemne potešila, akurát ten zvrat bol taký čajovejší ale nevadí. A McNamaru by som mrdal jak drak.