Oblíbené filmy (9)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
WOW, tak toto je vybrúsený diamant.
Statečné srdce (1995)
Tak tento film je skutočne pecka. Videl som ho už 10x a stále sa dá pozerať. Neskutočný príbeh, prekrásna hudba, skvelé bitky a perfektný Mel Gibson.
Crash (2004)
Nepřítel státu (1998)
Dokonalý trik (2006)
Neviem čo k tomu dodať. Som zmätený, ták úžasné a zároveň kruté dokonalé majstrovské dielo bratov Nolanovych. Herci vynikajúci a hlavne Bale.
Predátor (1987)
Po terminátorovi 2 najlepší Arnoldov film. Perfektný Sci-fi, dobrá atmosféra džungle a predátor už ani nemohol byť lepšie stvárnený(zbrane, maska). Jednoznačne jeden z najlepších filmov osemdesiatych rokov.
Klub rváčů (1999)
Jednoznačne ide podľa mňa o jeden z najkontroverznejších snímkov vôbec. Vo vymakanom scenári sa nájdu veľmi zaujímavé myšlienky ("až keď vyskúšaš všetku bolesť, si schopný čohokoľvek", "ráno bude mať najchutnejšie raňajky svojho života" ,alebo ľudia sa zaujímajú iba o to čo si kupiť a čo ešte nemajú, pričom na také niečo ako chudoba ani nepomyslia),ako aj pošahané nápady smerujúce proti spoločenskému systému dnešnej doby a vôbec kritike smerujúcej na materiálne zmýšľanie ľudí, ktoré podľa mňa na niekoho naozaj môžu pôsobiť až príliš inšpiratívne. Na filme sa mi páči mnoho pre mňa nezabudnuteľných scén ako napr. tá s búchačkou u predavačovej hlavy, havária auta keď sa Tyler háda s Jackom, a tá na ktorej sa proste nemôžem nesmiať, keď sa Jack začne mlátiť pred šefom, pre mňa jedna z najkomickejších scén vo filmoch vôbec. Je málo filmov na ktoré sa dá pozerať znovu a znovu a toto je jeden z nich a čim viac krát ho vidím tým viac sa mi zdá geniálnejší.