Oblíbené seriály (10)
Ve jménu vlasti (2011)
1. séria - 100%, 2. séria - 110% - neskutočné(WOW), 3. séria - 90%, 4. séria - 70%, 5. séria - 90 %
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
1. séria - 100%, 2. séria - 100%, 3. séria - 95%, 4. séria - 110% (z môjho pohľadu najlepšia), 5. séria - 95%
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
1. seria - 95 %, 2. seria - 95%, 3.seria - pomalší rozbeh ale záver totálny masaker 95 %, 4. séria - 90% 5. séria - 90%. Buscemiho životná rola, prvé čo si vybavím keď ho vidím tak to je práve nezabudnuteľná postava Nuckyho.
Newsroom (2012)
1. séria - 95%, 2. séria - neskutočné, 100%, 3. séria - krása, neuveriteľne pozitívna záležitosť celý tento seriálik, krása krása krása 100%.
Dexter (2006)
V poslednej dobe žasnem nad tým čo to tí Američani vlastne dokazujú. Po Lost som si myslel že už v živote neuvidím lepší serial a ono prišiel Prison Break, potom som sa dostal k skvelým Heroes a to som ešte netušil že existuje (ne)dokonaly Dexter. Fakt skvelý seriálik s netradičným scenárom.
Policejní odznak (2002)
1.séria - 95%, 2.séria - 85%, 3.séria - 90%, 4.séria - 85%, 5.séria - 95%, 6.séria - 95%, 7.séria - 90%,
Kravaťáci (2011)
1. séria - 100%, 2. séria - 90%, 3. séria - 90%
Hra o trůny (2011)
1 séria - 100%, 2 séria - 90%, 3 séria - 85%, 4 séria - 95%,