Recenze (33)
Titanic (1997)
Co na to říct. Jako malej jsem přebíhal z bytu do bytu od babičky k mámě a koukal se na tenhle film chvilku tady chvilku támhle. Je to naprosto úžasný film výbornými hereckými výkony a suprovou hudbou. A ty kulisy jsou taky neuvěřitelný... Prostě můj nejoblíbenější film :)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Nemůžu jinak než 5*. Poslední řady jsou sice slabší, ale za ty všechny geniální díly prostě nemůžu jinak něž pět hvězd. Oblíbené díly: Není ryba jako ryba, Vánoce u Simpsonových, Hezkej večer, Volání přírody... Český dabing je potom kapitola sama pro sebe...
Letiště (1970)
Po tom, co jsem tenhle film poprvé viděl na ČT 2 v 1 ráno, byl jsem naprosto okouzlenej ze všeho. Z těch letadel (jsem nadšenec) , efektů, hudby, příběhu a i starý černý pasažérky která sotva chodí ale pašuje co může xD