Recenze (88)
Očima Tammy Faye (2021)
Fascinovalo mě, jak snadné je lidi přimět k darům... a ty masky byly boží!
Vánoční příběh (2022)
Boží, po dlouhé době mě bavil český film. Ideální pohoda k Vánocům.
Jumanji: Další level (2019)
Díky místním komentářům jsem měla z filmu obavy. Ale byla to bomba! Pobavila jsem se, odpočinula a to je přece účel filmu.
Wonka (2023)
Pohlazení na duši. Neskutečná bomba a určitě ho řadím mezi své nejoblíbenější filmy.
Pes (2022)
Boží! Jakožto milovnice psů (sama mám ovčáka) nemůžu reagovat jinak :).
Jan Žižka (2022)
Jsem příjemně překvapená. Tohle jsem nečekala :-).
Schindlerův seznam (1993)
Geniální, fantastické!
Slečna zamilovaná (2009)
Fajn jako jednorázová zábava.
Daleko od hlučícího davu (2015)
Vzhledem k vysokému % hodnocení, chtěla jsem tomu dát šanci. Ale... po cca půl hodině mě to prostě nechytlo. Snaha byla.
Nejhlubší nádech (2023)
Ačkoliv nejsem fanouškem tohoto sportu, nedýchala jsem. Působivé a silné.