Recenze (84)
Domek z karet - 23. kapitola (2014) (epizoda)
toho mouřenína v zásadní vedlejší roli ještě zvládnu, ale ty černobílé něžnosti s Molly Parker už sou moc ekl...
Občanská válka (2024)
propaganda par excellence
Agatha Christie's Poirot - Hodiny (2011) (epizoda)
Ani mému oblíbenému Poirotovi se nevyhnula dějová odbočka o "antisemitismu", o které v knize nic nebylo...
Agatha Christie's Poirot - Zlo pod sluncem (2001) (epizoda)
Zde se židovský scénárista předvedl už při první scéně...
Agatha Christie's Poirot - Smrt lorda Edgwara (2000) (epizoda)
Scénář psal samozřejmě žid, a proto účtování s Hitlerem, s dějem nijak nesouvisející, nesmí chybět, n’est-ce pas? :)
Simpsonovi - Speciální čarodějnický díl XXXI (2020) (epizoda)
SIMPsni měli vždycky liberální bias, ale dřív byli vtipní, inteligentní a nesnažili se trapně a jednoduše agitovat. To už neplatí. Škoda. (Zbytek dílu je neméně tragický.)
Simpsonovi - Bartovo chlapectví (2015) (epizoda)
podle Variety jedna z 30 top epizod vůbec (spolu s 31. čarodějnickým dílem jediná ze série 20+), proto mě to zaujalo a taky proto, že Boyhood jsem kdysi dřív viděl - nebylo to špatné (nejlepší Homerovy hlášky), ale víc než průměrné taky ne, v tom marasmu nových dílů klenot - objektivně 7/10 max.
PCU - Univerzita nebo klášter (1994)
klasická židovina, kde ti zlí jsou bílí kluci v kvádrech, jinak ale zábavný podceňovaný film...
Hranice lásky (2022)
herci ucházející, téma je možná tabuizované, ale vyznění konce je až "konzervativní"
Je třeba zabít Sekala (1998)
ve filmech odehrávajících se na Moravě radši nechte Čecháčky mluvit spisovně, jinak celkem dobré, ale ne zas tolik...