Poslední recenze (11)
Na hraně zítřka (2014)
Skvělé! Takhle si myslím, má vypadat dnešní sci-fi. Příběh obsazení země mimozemšťany je sice trochu ohraný, ale tady je to vymyšlené natolik jinak, že to je vlastně úplně supr:) K tomu skvěle zahrané hlavní postavy jak od Cruise, tak od nekonečně krásné Emily Blunt a i ostatních. Fakt, od režiséra jakým Liman je, nebo spíš není, bych tohle nečekal, díky:)
Interstellar (2014)
Vážně netuším, kvůli čemu všechen ten povyk. Vážně, tohle pro mne bylo hodně velké zklamání, čekal sem prostě až moc. Místo toho jsem ale dostal film, kde je na začátku farmář, který je vlastně ale kosmonaut, relativně ohraná zápletka s vyčerpáním zemských zdrojů, a neskutečně zdlouhavé prokousávání první půlí, jen abyste se dostali do poloviny druhé, kde se konečně začne něco trochu zajímavého dít. Bohužel ovšem zajímavé je to možná dvacet minut, než se to dostane do jakéhosi zvráceného finiše, který pochopí snad možná jen Steven Hooking... škoda.
Avengers (2012)
Je to sranda... A k tomu spousta oblíbených herců, netvrdím, že by to byl kdovíjaký zázrak, ale mnohem horším filmům jsem dal hvězdy tři, mnohem lepším pět, takže hodnocení vychází celkem jasně:)