Recenze (5)
Saulův syn (2015)
Nepřehledný!
Marťan (2015)
Konečně jeden vesmírnej film, kde si amíci odpustili tu svojí vážnost a trapnost a berou to s humorem, yes!!! Takovej až skoro čechama natočenej film, by se dalo s nadsázkou říct.. no ale trošku toho patosu a dojáku nesmíme opomenout, s tím se počítá. Každopádně velmi příjemně překvapilo a předčilo očekávání. Jen tak dál, sranda musí bejt i na Marsu!
Obhájce (2011)
dávám 70% - slibný scénář a zápletka filmu, bohužel mi přišlo, že tvůrci z toho nevymáčkli všechno..mohlo z toho být daleko větší psychologické drama, potenciál tu je...
Počátek (2010)
naprosty uzas nad tim, jak nekdo vubec dokaze neco takovyho vymyslet...6 hvezdicek, klanim se, Christophere!!!!!pecka
Lítám v tom (2009)
Tak teď ale opravdu přemýšlím, jestli se tu všichni zbláznili nebo co se děje. Větší nudu jsem dlouho neviděla, snad jen Mr. Fešák Clooney a jeho originální zaměstnání se dá brát jako polehčující okolnost, každopádně film byl težce předvídatelný, plný patosu a nic sem si z něj neodnesla. Škoda, čekala jsem něco víc..a nominace na Oscara???