Recenze (1 016)
Dívka ve vlaku (2016)
Trochu ma prekvapujú pomerne nízke hodnotenia ai komentáre, že išlo o predvídateľný dej. Za mňa veľké prekvapenie s úžasnou Emily Blunt.
Spy Game (2001)
Nejak som nechcel, aby tento film skončil. Výborná záležitosť.
Brazil (1985)
Veľmi ťažké niečo napísať. Futuristické, depresívne, bizarné, miestami aj vtipné. Čosi ako 1984 Vol.2. Rozhodne na zamyslenie. 3 a 1/2*.
Wind River (2017)
Kriminálka odohrávajúca sa v nádhernej prírode, ktorá vytvára nezameniteľnú atmosféru film. Indiánska tématika dodáva ešte väčšiu príťažlivosť, žiaľ smutnému príbehu.
Joker (2019)
Herecký koncert Jaoquina Phoenixa. Zrodenie Jokera je len na ňom a zvládol to bravúrne.
Tina Turner (1993)
O živote Tiny Turner som veľa nevedel, len to, že nebol ľahký. Film ma veľmi nepresvedčil. Napriek tomu- je a bola to famózna speváčka.
Ona (2013)
Veľmi originálny predobraz sveta. Priznám sa, že som sa občas aj zasmial, hlavne, keď si OS našla niekoho druhého, teda cez 8 tisíc. Trošku mi ti pripomenulo "Lars a jeho vážná známosť". A najhorší film od Scarlett Johansson, nebolo ju moc vidieť. Asi to už nechcem vidieť, ale ostane dlhšie v pamäti.
Den zrady (2011)
Honba za kariérou vs. loajalita na pôde veľmi atraktívnej témy.
Chlast (2020)
Požičiam si slávny citát Homera Simpsona: "Na alkohol, na příčinu a současne řešení všech životních problémú".
Ve stínu (2012)
Mrazivé a bezútešné obdobie našich dejín, v niečom ešte horšie ako počas vojny samotnej. Kto je kto?