Recenze (73)
Čarodějův učeň (1977)
Kra-ba-te....
Superman (1978)
teď jsem to viděl (30 let po vzniku filmu!) a musim říct, že je to hezkej film. vtipná a sebeparodující pohádka. to se hnedka nevidí
Mladí a neklidní (1973) (seriál)
nemůžu hodnotit, neviděl jsem ani jeden díl. :)
Železný obr (1999)
nečekaně krásná pohádka. škoda, že taky tak neznámá...
Mr. & Mrs. Smith (2005)
ježišmarjá, větší koninu těžko hledat. nevaděj mi bezduchý filmy, když jsou aspoň vtipný, ale takle trapnej scénář, kterej nestojí za zmínku je fakt hoden popelnice.
Riddick: Kronika temna (2004)
sice slabší než jednička, ale kdyby se natočila trojka, tak bych se vůbec nezlobil.
Donnie Darko (2001)
tak jo, todle sem moc nedal, ale to nevadí. snad sem ten film pochopil. :) doporučuju všem těm, co maj rádi zvláštní filmy a nevadí jim na konci přemejšlet co sem to sakra viděl.....
Muž v ohni (2004)
jojo, dobrej biják. dal bych **** jenom kdyby to nebyla kopírka Leona...
Bubba Ho-tep (2002)
totální ujetost. vřele doporučuji :)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
z tohodle filmu nemůžu. škoda, že je to sobotův jedinej dobrej kousek.