Recenze (75)
Jukebox Honzy Dědka (2022) (pořad)
Nápad dobrý, ale provedení nic moc. Zbytečná moderátorka (nebo moderátor? :D), soutěžící dvojice trapně se krčící za mrňavými jukeboxíky, občas nefunkční červená tlačítka a z toho vycházející hádky/překřikování a ne úplně jasná pravidla. Celé to působí hrozně nízkorozpočtově až amatérsky. Viděli tvůrci vůbec nějaké soutěže z poslední doby? Pokud se soutěž dočká druhé série, rozhodně mají co vylepšovat... :) ALE - zatím jsem viděl všechny díly a soutěž mě baví. Jak moc se bavím ovšem hodně závisí na hostech. Pokud nepochopí jednoduchá pravidla, začínají ony hádky a překřikování, případně když se snaží být třeskutě vtipní, až tím vyrušují nejen ostatní soutěžící, ale hlavně diváky. Zatím je to tak půl na půl, na tomhle by taky chtělo zapracovat.
12 opic (2015) (seriál)
1. série: 80%, 2. série: 65%.
Myšlenky zločince: Za hranicemi (2016) (seriál)
Gary Sinise tady hraje naprosto stejnou postavu, jakou hrál v CSI:NY, takže to spíš působí, jako spinoff CSI = Maca Taylora už nebavilo rešit vraždy v New Yorku a tak vezme práci, kde může řešit případy po celém světě... :) K tomu má jedno velké letadlo a celkem sympatický tým. 1. série = 65%
Šéf (2011) (seriál)
1. série: 70%, 2. série: 80%.
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Až na několik opravdu přihlouplých dílů (scénáristi ze základky vrací úder) nebyla první série vůbec špatná, těším se na druhou. 67% ;)
Rudyho má každý rád (2015) (seriál)
Raději si pusťte originál, tohle je naprosto zbytečná česká verze.
Tým Škorpion (2014) (seriál)
Vydržel jsem čtyři díly, na další už nemám sílu. Čekal jsem, že se to třeba zlepší, ale marně - stupidní scénáře plné technických nesmyslů a klišoidních berliček, špatní a přehrávající herci atd. Vůbec nechápu, jak něco takového mohlo dostat druhou sérii. ;)
Rudá cesta (2014) (seriál)
1. i 2. série: 70% A vzkaz pro SundanceTV - 6 epizod na sérii je hrozně málo! :)
Gang Related (2014) (seriál)
Očekávat další Shield bylo hodně bláhové... Každopádně seriál není vůbec špatný, i když Shieldu nesahá ani po kolena. A když už jsme u toho Shieldu ;), Jay Karnes a Catherine Dent ve vedlejších rolích hodně potěšili. :)
Spravedlnost v krvi (2010) (seriál)
Docela slušná kriminálka se zajímavým obsazením. Jen té rodiny je tam občas fakt moc... :)