Poslední recenze (46)
We Are Still Here (2015)
Trochu mi hlava nebere proč by dneska někdo oživoval filmy Lucia Fulciho, ale asi se najde furt dost fanoušků těchhle hovadin. Tohle bylo o málo lepší, než ten praštěnej film o chirurgovi ve sklepě (Quella villa accanto al cimitero). Jako pocta Fulcimu tohle ovšem funguje dokonale - zpočátku zajímavá kamera a syrová atmosféra je po chvíli gilotinovaná debilním příběhem, ještě debilnějšíma duchama a ještě debilnějším finále (o tom "retro gore" ani nemluvě). Tak nějak by to přece "mistr" natočil taky!
Prokletý klaun (2014)
Totální guilty pleasure.
You're Next (2011)
Obyčejný a chvílemi neuvěřitelně otravný horor a to po všem tom 3 roky trvajícím hype. O nějaké estetice nemůže být řeč, snaha být cool a originální se tak hroutí spolu s jakoukoliv neúctou k žánru. Wingard tak opět dokazuje, že žádná "new wave of modern american horror" neexistuje a hlavně že se v poslední době nezrodila originální a svébytná reflexe hororu jako žánru, ale jen prázdná bublina. Jediný povedený film autorů, sdružených okolo podprůměrné a filmařsky impotentní antologie V/H/S, je House of The Devil od Ti Westa, z něhož se asi právem stane kultovní pocta starým hororům. Po zbytku za deset let neštěkne pes.