Poslední recenze (31)
K zemi hleď! (2021)
Nemůžu si odpustit jednu věc. Zasloužený 4* , ale do prdele, co ta Ariana Grande???? Bylo to zbytečný, hloupý a rušivý. Korunu tomu nasadila úplně přepíčená scéna z koncertu. Na druhou stranu C.Blanchett je tady absolutně k nakousnutí.
Spolu (2022)
Moje chyba, že jsem od toho čekal veledílo ve stylu Život je úžasný nebo Moje levá noha . Kozub si tu sice všechny namazal na chleba jak Bohdalka a její Fany, ale jinak je ten film studenej, nudnej a úplně blbej jako Terina.
Black Adam (2022)
Tpč jakože počítal někdo ty zpomalený záběry??? Řekl bych, že to je na nějakej rekord ne?
Ovládací panel