Recenze (69)
Hrdinové legend - Noe a potopa (2021) (epizoda)
Moc pěkné, spousta nových poznatků.
Srbský film (2010)
Většinu věcí, co lidi napadne, také realizují.
Tajemství a smysl života (2023)
Měla jsem velká očekávání, která se nenaplnila. Na komplikovaných vztazích aplikován jednoznačně a jednoduše zákon karmy a převtělování. Film se mi nelíbil, byl dlouhý a neustále se opakovaly stejné myšlenky. Dvě hvězdy dávám za počítačovou grafiku. A chudák Eva, nikdy se nedozvěděla, že jí Max zahýbal, takže žijí ve lži a dohromady si tam všichni žili šťastně až do smrti. Vadí mi též propagace alternativních postupů léčby u rakoviny, která je zde podávána jako něco, co se má standardně podařit, stačí, když tomu věříte....
Domestik (2018)
Vydržela jsem to, ale za mě nuda.
Černobyl (2014) (TV film)
Dívala jsem se z nouze v TV. Nesleduju romantiku, možná proto se mi to líbilo a nic závadného jsem na filmu nepozorovala.
BANGER. (2022)
Měla jsem problém ze začátku filmu, než jsem si zvykla na sprostotu a roztřesený obraz. Ale pak mě to vtáhlo a překvapilo. Ale jinak se mi to líbilo, nic podobného jsem snad ani neviděla.
Stopař (1986)
Díváno v rámci sjíždění filmů Rutgera. A za mě slušný film, horor, krimi vše v jednom.
Zátopek (2021)
Tož pobrečela jsem si dojetím, ale to bych brečela i u dokumentů z té doby. Za mě plochý film, v podstatě žádný děj. Nudné pasáže. Úplně si nejsem jistá, čím chceme v Hollywoodu oslnit.
Moře lásky (1989)
Kdo je vrah?
Jan Žižka (2022)
Dlouho očekávaný film moje velká očekávání nesplnil. Od půlky už jsem zívala a čekala na konec. Nelíbila se mi rozstřesená kamera, střih, podivný scénář, do konce filmu jsem nepochopila, o co jde. Skály pěkný, ale bylo jich moc. Smrky ve středověku. Některé věci nepravděpodobné.Till by byl lepší Žižka. Podivný projev pana Rodena. Hluchá místa, zbytné dialogy ...