Recenze (89)
Evil (2019) (seriál)
Miluju ty 4 cácorky .... :-)
Rod Draka (2022) (seriál)
Kupodivu mě to bavilo víc, jak seriál Pán prstenů.
Politicky nekorektní zprávy (2019) (pořad)
Tady se aspoň podle hodnocení pozná, u těch co dávají odpad, že jsou buď buzeranti, lesby, nebo mají hlavu plnou eurohoven. Evidentně jim smrdí pravda a voní nacistické, LGBT a jiné sračky !
Thor: Láska jako hrom (2022)
je mi na blití, jak daleko a kam se posunul Thor od prvního dílu .... sračka sraček
Riverdale (2017) (seriál)
Točí se dnes ještě seriály, kde není aspoň jeden buzerant, nebo lesba?
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Tak takto nelogickou číčovinu už sem dlouho neviděl. Poslední dobou ( čti roky ) je to blbost vedle blbosti a sem tam vyskočí něco fajt, ale na toto se můžou dívat jen lidi s IQ pod 69 b. Hanba blut.
Jsme v tom spolu (2021) (seriál)
Čím víc hvězd v hodnocení, tím větší debil :D
Spider-Man: Bez domova (2021)
Ty prase! Co to je za sračky? Tady už přestávají aj hovna smrdět!
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Jak málo stačí k lidské radosti. Nepotřebujete CGI, nestvůru, nebo hrdinu se superschopnostmi. Úplně v pohodě nám postačí krutá realita. Co všechno je schopen udělat člověk pro peníze? Zrovna včera vyšel na seznamu článek o odsouzeném policajtovi. Zabil ožralého feťáka při vykrádání chatky ranou z 5-ti metrů do hrudi ... a potom ještě do něho našil 2 rány. Do ležícího. Ale kolik bylo těch zelených mozků, co se ho zastávalo v komentářích pod článkem .... to svět nežral !!!
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Nudné ... ukecané ... po půl hodině, pokud nebudu počítat první scénu, se tam na sekundu objeví duch :-(