Poslední recenze (35)
Predátor: Evoluce (2018)
Těžko říct jak nového Predátora vlastně hodnotit. Celé to působí jako taková parodie na sérii. Což na jednu stranu je fajn, člověk se zasměje, hahahaha, užije si spoustu akčních scén, wau. Ale proč takhle kazit sérii, která má nespočet fanoušků , jenž očekávali důstojný a hlavně seriozní díl ? Kdyby to s Predatorem nemělo nic společného, určitě by film měl i vyšší hodnocení.
Halloween (2018)
Majký je zpět. S ním i naše oblíbená Laurie, která je letos ještě víc bad ass než-li obvykle. A jejich návrat stál za to. I přes nepříliš zajímavý úvod jsem si film užil, především potěší druhá polovina filmu spolu se závěrečným vypjatým soubojem. Nový Halloween zaujme i hudebním doprovodem, jenž nás nostaligcky vrátí do časů původního dílu. Technické stránce asi není co vytknout, takéž příběh bavil. Potěší i slušná dávka brutality, která si v jistých scénách nebere servítky. Za mě se nový Halloween povedl.
Slender Man (2018)
Slendíku, Slendíku. Nevim, jestli tu někdo očekával velkofilm , ale moje očekávání bylo téměř na nule. Už před premiérou bylo jasné, že na toto nebudeme vzpomínat jako na nadprůměrný horor. Viz herci, režie... Ono to ze začátku vypadá i zajímavě. Ale vážně děvčata začnout vyvolávat Slendoše přes internet? A obecně chování postav a příběh je trochu na hlavu. Samotný antigonista taky není žádný krasavec, ze kterého bych měl mít pomočené jeany. Bez atmosféry, bez logiky. Není to úplný odpad, je to koukatelné. Ale pro mě totálně nezáživné.