Poslední recenze (91)
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Přiznám se, že jsem přeci jen čekal trochu víc, vzhledem k tématu nějaký další rozměr, nějakou vícevrstevnatost, a ne jen další gangsterku, tentokrát jen v jiných kulisách. A nelíbilo se mi ani moc CGI, retrospektivní pasáže a dlouhá stopáž, kdy každej další scorseseho film je vlastně rovnou directosrs cut, ale nebylo by na škodu mu to trochu prostřihat.
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Velké překvapení, příjemné. Myslel jsem že to bude zase jen další merch, komerční seriál, snažíci se ještě něco vyždímat z předchozích úspěchů zmiňovaných her. Chyba lávky, Edgerunners jsou plnokrevná japonská anime, teda možná i jedna z těch lepších! Kulervoucí vizuální zpracování, temný příběh, svižná akce, moc se mi to líbilo.
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Asi se ze mě stává strejc a stárnu, jelikož jsem se přistihl, že mě tahle série detektivek pro masy s oscilující kvalitou zpracování i hereckých výkonů vlastně nakonec docela baví. To už si asi brzo u televize otevřu i to pivo, nebo to přepnu na fotbal, pupek už mám.