Oblíbené filmy (10)
Statečné srdce (1995)
Aj ked sa vela ludi stazuje, ze je tento film historicky nepresny (co je sice pravda), tak na tento film nedam dopustit. Krasny, rozvijajuci sa dej, velmi sympaticka hlavna postava, vyborne suboje, vyborna hudba a koniec filmu na ktory nikdy nezabudnem.
Zápisník smrti: Poslední jméno (2006)
Neskutočne underrated. Autor musi byt genius. Tie inteligencne suboje, ten pribeh... Toto by malo byt aspon medzi TOP 100 filmami.
Legenda o Mulan (1998)
Interstellar (2014)
Warrior (2011)
Hvězdný prach (2007)
Matrix (1999)
Star Trek II: Khanův hněv (1982)
Osudový dotek (2004)
Zaujimavy namet na film, a zaroven vyborne spracovany a zahrany. Najviac sa mi na tomto filme pacilo to, ze ani 10 minut pred koncom filmu som netusil ako sa skonci. Dej filmu bol teda velmi dynamicky a pocas pozerania som sa nedokazal od tohoto filmu odtrhnut.