Poslední recenze (2)
Training Day (2001)
Průměrný thriller z podsvětí L.A. o jednom zkaženém fízlovi a jednom nováčkovi plném ideálů. Washington ve své roli výborný, ale že by za to musel dostat Oscara... Hawke také nezklamal, ale jinak běžný film, který příliš nepřekvapí.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Před zhlédnutím filmu jsem slyšel samé rozporuplné reakce a tak jsem raději mnoho nečekal. Film mě nakonec celkem mile překvapil. Slušná dávka akce (zejména automobilová honička s jeřábem je cool), podařené triky.. A také přiměřená porce humoru (parodování předchozího dílu mě rozhodně nenaštvalo, naopak, vše bylo v únosné míře.)