Oblíbené seriály (8)
Hunter x Hunter (2011)
Mistrovské dílo.
Haikjú!! (2014)
Volejbal mi nic neříká. A přesto.
Jú jú hakušo (1992)
Srdcovka. S čím přišel Dragon Ball, to YYH vylepšilo natolik, aby mohl eventuálně vzniknout tento klenot. Co do epičnosti stále nepřekonané bitky (které si bez ohledu na rozměr drží vygradované emoce pouličních rvaček), na šablonovitý žánr zajímaví záporáci a nadčasový 90kový soundtrack. Nejlepší na tom všem je ale ústřední čtveřice a poutu, které si napříč příběhem vybudují, se pro mne vyrovnal pouze Pán Prstenů. Togashi prostě umí psát bratrské vztahy.
Avatar: Legenda o Aangovi (2005)
Formule zpracovaná k dokonalosti. Cíleno na mladší, ale s velkým přesahem. Výborná animace, která i dnes mnohdy převyšuje standard, široká kasta zajímavých postav, skvěle dávkovaný humor, ale hlavně neuvěřitelně barvitý, živý svět, plný vlastní fauny, flóry a zajímavé historie. TLA je to, čím si Hvězdné Války přejí být.
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000)
Nejlepší sportovní seriál všech dob, ať už kreslený, či hraný.
Temný případ (2014)
Vynikající obsazení a jedna z nejlepších seriálových znělek. (S1)
Stranger Things (2016)
Tribute hororům z 80tek. Výborně napsané postavy a úžasný soundtrack. Ale po první sérii to mohlo klidně skončit.