Recenze (66)
Válka světů (2005)
Dechberoucí film s grandiozními scénami. Dlouho nezapomenu na scénu ve sklepě, kdy chapadlo hledá známky života. Vskutku výborně natočené dílo. Ale ten konec Pane Spielbergu proč??Naštěstí 30 vteřin konce nezabil těch 115 minut a 30 vteřin filmu, který byl pro mě silným prožitkem.
Muž na Měsíci (1999)
Na tohle se moc hezky koukalo. Famózní Jim Carrey a ještě lepší "Andy Kaufman". Ze začátku jsem ten humor co Kaufman předvádí vůbec nechápal, zase jsem se utvrzoval v tom jak je Americký humor naprosto tupý a nehumorný. A právě proto se snad Andy narodil aby ukázal jak moc je to publikum tupé. Škoda jen trochu chaotického a nudného výrazu filmu, ale kdo ví...třeba je to taky "Kaufmanův humor".
Team America: Světovej policajt (2004)
První polovina je naprosto bomba...satira jak má být, skvělé songy a gagy. Jenže pak se ukážo to, co na South Parku nesnáším. Tupá nesmyslně vulgární až nechutná sr...Proč tihle dva kořeni udělají něco pěknýho a pak to pohřbí jednou nebo dvěma naprosto stupidními gagy nechápu...škoda.
Gothika (2003)
Škoda velká škoda a ještě jednou škoda konce. Bylo to jako mnoho filmů před tím a potom. Je to hezky namixované rychlými střihy, statickou kamerou a v neposlední řadě výbornou hudbou Johna Ottmana. Jako celek to působí až dokonce výborně a atmosféricky, jen konec to poslal do kategorie filmů, kterých je nespočítaně...a já to pošlu do 4 hvězdiček..
Lovci pokladů (2004)
Pěkná dobrodružná a romantická podívaná, to co lze od filmu tohoto žánru čekat. Dobře jsem se bavil a byl jsem opravdu vtažen do děje. Indiana Jones to není a Cage není Ford, ale i tak jde o slušně odvedenou práci. A co se týče media ventures..jako vždy..naprosto stejná těžko zapamatovatelná hudba, která mě doslova ničí..proto nedám tu pátou hvězdu...
Plastická chirurgie s. r. o. (2003) (seriál)
Já žasnu....tady se snad nenajde nikdo kdo ten seriál chápe??Proboha živýho..
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Má to krásný obraz a stylizaci...Ale tím to končí. Žádné překvapení, žádné to "Uf to jsem se lekl". Nespočet klišé typu, běžím a ukopnu se o cokoliv. Snímek se jen snaží vydělat na šokující brutalitě onoho blázínka. Skoro celý film jsem se smál a dělal vtípky...tak nevím jestli to byl "masakr."
Čelisti (1975)
PO tomhle filmu jsem se bál sáhnout do akvárka!!!! o:)))
Hodná holka (2002)
Tenhle film je smutný..."Holden byl zloděj a narušený člověk, přesto všechno co se stalo je tragické. Proto vezměme si z toho příklad - nekraďme a nebuďme narušení."
Povolení zabíjet (1989)
Musím říct jediné.....DALTON JE NEJHORŠÍ BOND NA SVĚTĚ!!!