Recenze (160)
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Dostalo mě to prase, který sežere celýho trabanta:-)))
Přežít Vánoce (2004)
Znám lepší vánoční komedie. Navíc nechápu, proč Affleck vzal tuhle roli. Dělá ze sebe vola a pak je zase pan chytrej. Bene, Bene, jde to s tebou z kopce.
Napoleon Dynamit (2004)
Pokud se vydržíte dívat až do konce, tak si nenechte ujít svatbu, která je až po titulcích.
Někdo to rád blond (2004)
Kdo rád bláznivé komedie, tak ať si to nenechá ujít. Je tam např. skvělá scéna, ve které pejsek vylítne z auta bočnim oknem a jelikož je přivázán na vodítku, tak vlaje ve větru:-)
Jackass: Film (2002)
Film je slabší, než jednotlivé epizody na MTV.
Jackass - naprostí šílenci (2000) (seriál)
Kam na ty napady chodej? Nekdy dost nechutny, ale jinak zabava.
24 hodin (2001) (seriál)
První série super. Právě probíhající druhou sérii si nahráváme na video a pak uděláme "24 hodin" filmového maratonu:-)
Stalingrad (1993)
Velice smutný příběh party německých vojáků, kteří se už jen snaží přežít. Líbila se mi průvodní melodie, na kterou se snad ani nedá zapomenout.
Immortal (2004)
Moc hezky graficky zpracováno. Pěkné spojení počítačové animace s živými herci, skvělá hudba.
Riddick: Kronika temna (2004)
Diesel naprosto vládne celému filmu a je cool od začátku do konce. Efektní je např. scéna, kde Diesel znalecky hodnotí vyvážení nože. Měl jsem možnost vidět jak verzi pouštěnou v kinech, tak directors cut. Ta druhá verze je asi o 25min delší. Jak už tomu bývá, některé scény jsou přidány, některé nesestříhány a některé dokonce úplně jinak natočeny než je tomu u kino verze.