Recenze (25)
Temné stíny (2012)
Ať dáte Johnny Deppovi sebevětší blbost vždy z toho udělá hodně dobrý film. Obal vipadal jako horor ale to co jsem viděl to byla spíš něco jako hororová komedie.
LEGO® příběh (2014)
Na tenhle film mě přivedly mí kamarádi říkali že je to ůžasný, zpívali si písničku Všechno je tu boží. Tak jsem se na to podíval. Animace, příběh a hudba to všechno se mi líbilo ale je to svým způsobem reklama na Lego.
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Můj nejoblíbenější film vůbec a pochybuju že to někdo změní. Skvěle vybraní herci, velmi podobní knižnímu Vinnetouovi a Old Shatterhandovi a prostředí je hodně podobné americké prérii.
Vinnetou a Old Firehand (1966)
Když jsem se dozvěděl o Old Firehandovi, myslel jsem že bude stejně dobrý jako Vinnetou. Bohužel vstoupily američané a celé to udělaly takové divné. Prostě z toho je cítit trocha toho amerického.
Mlha (2007)
Nádherný horor. Všechny ty příšery na mě působily takovým dojmem jakým na mě nezapůsobily ani ty naanimované obludy z nových hororů.