Poslední recenze (40)
Duna: Část druhá (2024)
Epické a Timothée tam jako náboženský lídr skutečně září, nicméně z pohledu knižního fanouška to bylo dost velké zklamání...
Loki - Velké poslání (2023) (epizoda)
Nemám slov. Poprvé od Endgame, co jsem u něčeho z MCU seděla vyloženě na stopkách a skoro ani nedýchala. Naprosto perfektní.
Matrix Resurrections (2021)
Ne, prostě ne. Po necelé půlhodině vypnuto - nesympatické postavy, stupidní dialogy, fight scény už v úvodu naprosto tragické. Nic, co by člověka zaujalo. I chudák Keanu tu má v očích odevzdanost a lítost, že na to kdy kývnul... Být to random akčňák, tak přimhouřím oči, ale stačí si vzpomenout na jakýkoli dialog nebo fight z původní trilogie a hned je jasné, že tímhle nemá cenu ztrácet dvě hodiny života...