Recenze (1 598)
Bod zlomu (2015)
(45/2016) / Extrémne nezáživný a hlúpučký film, ktorý vsádza na cool týpkov a naozaj bezkonkurenčne natočené zábery extrémnych športov a extrémnej prírody. Ako pokus navrhujem skúsiť si film pozreť mute. Tá krása tam zostane, ale budete ušetrený tej scenáristickej bezmocnosti. (3/10)
Krampus: Táhni k čertu (2015)
(44/2016) / Až moc profesionálne tváriaca sa nuda. Je vidieť, že Dougherty už nedostal tolko slobody ako pri Trick 'r Treat. (4/10)
Hodný dinosaurus (2015)
(43/2016) / State of art animácia, ale po predošlom Inside Out je dinosaurus hodne ústup z pozície lídra žánru. Predpokladám, že aj Pixar potrebuje občas trošku zvolniť. Aspoň je to ale pozitívny good feel animák ako vždy. A zo tri-štyri vtípky prvá liga. (5/10)
Milenci těch druhých (2015)
(42/2016) / Tak toto Sudeikisovi jednoducho ide a toto bola rola vyslovene pre neho. Na pár scénach film dostal grády, ale inak sa v podstate len kecá a kecá. Aj keď celkom scenár je celkom trefný. Ako oddychová jednohubka od oscarových kúskov celkom vhodné :) (6/10)
Brooklyn (2015)
(41/2016) / Asi sa mi podaril vystihnúť ten správny moment keď som si Brooklyn pustil. Nemal som potrebu riešiť, či je príbeh moc idealistický, alebo film je moc gýčový a jednoduchý. Nechal som sa príjemne unášať krásnym, starofilmovým obrazom a okúzlujúcou Saoirse (ktorá ma rozhodne oslovila viac ako nakoniec víťazná Brie Larson). (9/10)
Room (2015)
(40/2016) / Emocionálna a filmárska smršť a predčasné vyvrcholenie filmu sa odohraje zhruba niekde v polovici preto tá druhá pôsobí o dosť chladnejšie. Stále sú to tie isté postavy, stále v zamotané v ich svete, keď už ale došlo na také silné emócie, koniec filmu je trošku z pohľadu diváka ochudobnený. Brie Larson nakoniec nomináciu na Oscara premenila na víťaznú krpatý herec je ale hlavnou hviezdou filmu. (8/10)
Papírové hlavy (1995)
(39/2016) / Unikátny materiál. A komunisti opäť veselo kandidujú do volieb. Taká krátka je pamäť národa. (8/10)
Nemoc třetí moci (2011)
(38/2016) / O trochu lepšia forma ako od Fica do Fica. Odvaha Piussi level 9000. (6/10)
Rodáci (1997)
Tá doba vôbec nie je taká vzdialená ako by sa bohužiaľ mohlo zdať: http://www.tyzden.sk/spolocnost/29804/na-balkon-v-parlamente-smer-najskor-pustal-vyvolenych/
V srdci moře (2015)
(37/2016) / Klasický Howard, ale po Rush som možno čakal viac. Príbeh fakt rutina, ale film má aspoň krásne farby a dokonalú výpravu, tak sa je aspoň na čo pozerať. Škoda, že viac priestoru nedostal súboj s velrybou a tak sa väčšinu filmu pozeráme na historický morský survival. Ako ten sobotňajši megafilm v nejakej slovenskej televízii to asi ale fungovať bude. (6/10)