Poslední recenze (7)
Velký Gatsby (2013)
Mohol niekto Luhrmannovi povedať, že Lana Del Rey má aj iné pesničky. Mohlo to byť kratšie a z kamery som nemusel mať každých 10 minút pocit, že som si pred filmom vypil. Ale inak fajn.
Slunovrat (2019)
Na to, že ide o "najlepší horor, ktorý si musím pozrieť !1!1!!", som sa nudil. Teda až na scénu s oplodňovaním za pomoci ženského klubu šikovných rúk pre zdatné seniorky - počas tej som sa smial. Ale aby som nebol len kretén, tak dám hviezdičku za každý leap of faith (aj keď ten druhý by si v bazéne vyslúžil tak max 5/10). Čo mi ale vadilo najviac, bola dĺžka (a to som nevidel Director's cut). V Pach krve išlo o cca to isté, len s horšou kamerou a viacerými "chybami genetiky" a trvalo im to podstatne menej (a mal som po dopozeraní viac pocitov, než pri tomto skvoste kinematografie).
Řekni mi, kdo vlastně jsem (2019)
Asi najväčší kontrast, čo som kedy videl v rámci 4-člennej domácnosti. Zvláštne ako vám jeden človek dokáže pokaziť celý život a druhý naopak, vám vytvorí život úplne nový, len aby vás nezranil.