Recenze (7)
Velký Gatsby (2013)
Mohol niekto Luhrmannovi povedať, že Lana Del Rey má aj iné pesničky. Mohlo to byť kratšie a z kamery som nemusel mať každých 10 minút pocit, že som si pred filmom vypil. Ale inak fajn.
Slunovrat (2019)
Na to, že ide o "najlepší horor, ktorý si musím pozrieť !1!1!!", som sa nudil. Teda až na scénu s oplodňovaním za pomoci ženského klubu šikovných rúk pre zdatné seniorky - počas tej som sa smial. Ale aby som nebol len kretén, tak dám hviezdičku za každý leap of faith (aj keď ten druhý by si v bazéne vyslúžil tak max 5/10). Čo mi ale vadilo najviac, bola dĺžka (a to som nevidel Director's cut). V Pach krve išlo o cca to isté, len s horšou kamerou a viacerými "chybami genetiky" a trvalo im to podstatne menej (a mal som po dopozeraní viac pocitov, než pri tomto skvoste kinematografie).
Řekni mi, kdo vlastně jsem (2019)
Asi najväčší kontrast, čo som kedy videl v rámci 4-člennej domácnosti. Zvláštne ako vám jeden človek dokáže pokaziť celý život a druhý naopak, vám vytvorí život úplne nový, len aby vás nezranil.
Deník princezny 2: Královské povinnosti (2004)
Najzábavnejšia časť filmu sú jednoznačne služobné. Hviezdička za každú z nich. :)
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
2 zo 4 sú čisto len za Hollanda.
The Haunting - Dům na kopci (2018) (série)
Po dlhej dobe niečo zaujímavé. Zo začiatku sa človek mierne stráca v tom, kto je kto, ale dá sa z toho nakoniec vykľučkovať okolo 2. - 3. časti. Páči sa mi viacero časových liniek, ktoré sú tiež celkom prehľadné narozdiel od takého Dark, kde to Netflix trošku prehnal. Kvalitná práca s ľakačkami, párkrát ma to vyhodilo zo stoličky, čo už sa dlho nestalo. Ponurá atmosféra sa strieda s rodinnou pohodou, ktorá ale kedykoľvek môže byť pretnutá niečím ešte viac znepokojivým. Ani dlhá stopáž mi nezabránila v tom, zhltnúť to za dva dni. Viem, že by to mohlo byť aj lepšie, ale na momentálne pomery a možnosti, si to 5 hviezdičiek podľa mňa zaslúži.
The Farm (2018)
80 minút, počas ktorých sa dokopy nič nestalo. Klietky, z ktorých by unikol aj rozumnejší pes a "hucows", ktoré pornopriemysel dokáže natočiť s väčšou zvrátenosťou. Po takom dlhom rozbehu, by človek čakal, že sa niečo stane a nie, že uvidíme ako si hlavné postavy daju dve kolečká okolo farmy a zomrú.