Recenze (1 186)
109 byeolil da inne (2017) (seriál)
Pekný príbeh na tému, zamilovala som sa do robota...
Deurim naiteu (2015) (seriál)
Toto som moc nepochopila, mali ju urobiť šťastnou, ale nakoniec ju urobili nešťastnou. No čo, nemusím všetkému rozumieť :-)
Theory of Love (2019) (seriál)
Ďalší z tých "lepších" seriálov z Thajskej produkcie, nie celkom presladený, nie celkom naivný a v podstate uveriteľný. Rozhodne však stále nemá na Taiwanskú či Kórejskú BL produkciu. Páčil sa mi, tie drobnosti mu odpúšťam, hral tam Earth :-)
Chehre (2021)
Oh, Chehre, tak som sa na vás tešila, že som teraz trochu sklamaná. Asi ani nie tak filmom ako mojimi očakávaniami. Čakala som skutočne niečo mysteriózne, neviem, možno si pod tým každý predstavuje niečo iné, ale toto nemá s mysterióznosťou nič spoločné. Príbeh je síce zaujímavý, ale príliš ma nechytil, žiadne očakávania, výsledok mi bol dosť jasný krátko po začatí filmu. Tiež je škoda, že vo filme nevidíme príliš veľa z našich krásnych Tatier, kde to pred dvomi rokmi natáčali na Sliezskom dome.
Next Door Witch J (2021) (seriál)
Dvanásť desať minútových dielov, má to švih, zaujímavý dej a prijemné postavy. Začínajú sa mi tieto krátke formáty páčiť :-)
Geuraeseo naneun antlpaengwa gyeolhonhaessda (2021) (seriál)
Jeden z tých dobrých seriálov, ktorý sa nedrží celkom typickej kórejskej seriálovej linky. Hudba bola veľmi pekná a aj samotný scenár vynikal, aj keď sme sa nevyhli "o niekoľko xxx neskôr" záver oceňujem. Hlavný dvojica mala dobrú chémiu a boli spolu skvelí.
Peach of Time (2021) (seriál)
BL seriál u ktorého som naozaj netušila, že ma na záver doženie k slzám. Kórejčani vedia ako na city divákov a rovnako sa tu predviedli aj pekné herecké výkony. Páčilo sa mi to. Námet duchov túlajúcich sa po svete, nie je nič nové, ale tu sa rieši láska ako taká, medzi priateľmi, rodičmi a deťmi aj zamilovanými. Skutočne pekné.
Secret Roommate (2020)
Príbeh o nečakanej návšteve, pred ktorou sa pár snaží utajiť, že je pár. Milé a vtipné.
Why R U? (2020) (seriál)
Dobrý seriál, zaujímavý, zaujímavé postavy, ale boli tam okamihy, ktoré mi tam nejako nesedeli, príliš naivné a neuveriteľné. Ale inak sa mi to páčilo :-)
Aelliseu: Gyejeorui teum (2016)
Krátky jemný film o dvoch dievčatách. Vcelku zaujímavo tam vyznievajú citáty z Alice v krajine zázrakov.