Recenze (845)
Půjčovna masa - Odložená platba (2020) (epizoda)
Jako nenudil jsem se, ale oproti první řadě je tu vše horší. :/
Černé zrcadlo - Pád střemhlav (2016) (epizoda)
Nakonec i přes nespočet cringe momentů docela fajn..
Černé zrcadlo - Zkušební verze (2016) (epizoda)
Nemůžu se rozhodnout, jestli to byl nářez nebo ne. Ale horor výbornej. A to jsem koukal ve dne s okolními zvuky. Jen ten úplný konec byl přiblblý. Ale sakra. Zapůsobilo to na mě hodně
Titans - Trigon (2019) (epizoda)
Takhle přece měla skončit už poslední série. Jako kdyby jeden díl zapomněli odvysílat. Ty vize mě štvaly, snad už se na ně vy..
Titans - Dick Grayson (2018) (epizoda)
Seriál o Batmanovi bych bral.
Carnival Row - Aisling (2019) (epizoda)
Takové ničím nevyčnívající, nenudí, nezabaví a hlavní dva herci nejsou takový tahák jsem myslel.
Ztraceni ve vesmíru - Evoluce (2019) (epizoda)
Ta 40ti minutová stopáž tomu hezky svědčí. :)
Ztraceni ve vesmíru - Izolace (2019) (epizoda)
Myslel jsem, že mě to vtáhne víc. Ale Don je skvělej
Ztraceni ve vesmíru - Běh (2019) (epizoda)
Dinosauři, hm? :-)
Ztraceni ve vesmíru - Strašák (2019) (epizoda)
Doufám, že to ještě nabere grády.