Recenze (845)
Vychováni vlky - Infected Memory (2020) (epizoda)
Bohužel se to pro mě osobně příliš nezvedá..
Vychováni vlky - Raised by Wolves (2020) (epizoda)
Pilot v pohodě, ale fakt nevim jestli to uvidím celé..
Falcon a Winter Soldier - Power Broker (2021) (epizoda)
Jako, jsme v půlce a mam smíšení pocity. Návrat zima mě jako marveláka potěšil, ale přijde mi až příliš vychtěný. Vlastně takový fan servis ve všech ohledech, ale nějak to do sebe nezaklaplo. tak snad.
Falcon a Winter Soldier - Nový řád světa (2021) (epizoda)
Skutečně to vypadá filmově, jen je víc času na prokreslení charakterů.
Simpsonovi - Dějiny umění (2020) (epizoda)
Zrovinka nedávno jsem koukal na Fridu, takže jsem se neztrácel jako asi většina lidí.
Pán tygrů - Hrátky s ohněm (2020) (epizoda)
Jo takhle se to asi nestalo, ale sestříhaný je to dramaticky super..
Letuška - V nouzové situaci (2020) (epizoda)
Jako koncentrovanější film bych si to asi užil více..
Devs - Epizoda 2 (2020) (epizoda)
Bavilo mě to více než předchozí díl.
Devs - Epizoda 1 (2020) (epizoda)
Nevím, co si o tom myslím. Jen nevim jestli budu pokračovat, ale ještě chvíli ano..
Westworld - Parce Domine (2020) (epizoda)
Doufam, že už mě tahle řada začla pořádně bavit. Závěr byl super, jen kdyby to celé bylo ve 4k a ne 1080p se slabým datovým tokem na Hbo go.