Recenze (845)
Ztraceni ve vesmíru - Ztroskotání (2019) (epizoda)
Smithovou tam prostě měli nechat. :-) Rodney : ten skok tam bejt musel, jelikož děti nápadně vyrostly. Každoroční problém u těhle seriálů..
The Mandalorian - Kapitola 1: Mandalorian (2019) (epizoda)
Absolutní krutopřísnej nářez! Mam obří radost, že se to povedlo. Jediná výtka je ke stopáži. Ze všech těch zbytečně dlouhých hodinových serošů by zrovna tenhle kousek měl mít přes hodinu a ne 38 min! Chodící piraňa pobavila, skvělá výprava, netypická hudba, která ke Sw skvěle sedí, Pedro Pascal i když bez tváře skvělej a ten konec
Watchmen - A God Walks into a Bar (2019) (epizoda)
Pomalejší než bych chtěl, ale za ten závěr s dokonalou hudbu musim ten pětikvalt udělit..
The Deuce: Špína Manhattanu - Finish It (2019) (epizoda)
Krásné rozloučení. Takhle se má dělat.
Jack Ryan - Dios y Federación (2019) (epizoda)
Velká pecka, Jim to měl zabalit v tom Rusku..
Supergirl - Crisis on Infinite Earths, Part 1 (2019) (epizoda)
Začalo to tak vlažně. Doufam, že ještě šlapnou na plyn. Za dvě série co nesleduji Supergirl se toho moc nezměnilo, jen přibylo pár postav, ten poskok s hláškama je na proplesknutí..
Watchmen - An Almost Religious Awe (2019) (epizoda)
Obhajoba skončila..
The Mandalorian - Kapitola 4: Útočiště (2019) (epizoda)
Baby Yoda je prostě boží boží boží..SKvělej feeling, skvělá akce, výprava..hrozně si to užívám..
Watchmen - Little Fear of Lightning (2019) (epizoda)
Neuvěřitelné jak mě baví se zamýšlet nad všemi otázkami. Chobotnice ftw..
Watchmen - This Extraordinary Being (2019) (epizoda)
Kdybych chtěl být zlý, řeknu, že to byl úplně zbytečný díl, krom posledních 5 minut neposouvá nikam děj a při opětovném zhlédnutí bych jej přeskočil. Nenávidim flashbacky a doufám, že ve druhé řadě nebudou.