Poslední recenze (69)
Halo - Onyx (2024) (epizoda)
Oproti minulé epizodě výrazné zlepšení ale pořád nic moc. A ten, kdo to stříhal, by zasloužil ustřihnout.....
Šógun - Sluhové dvou mistrů (2024) (epizoda)
Po prvním dílu jsem úplně nechápal ten hype... Po druhém už ho chápu... Po třetím tahám ze skříně svoji starou katanu a řvu blahem.
Svatyně (2008) (seriál)
Na tohle jsem narazil úplnou náhodou a musím říct, že vůbec nejsem zklamán. Efekty sice vypadají jako z konce devadesátek, místy je to opravdu blboučké ale jinak mě to celkem baví.