Poslední recenze (37)
Thor: Ragnarok (2017)
Poslední dobou mě celej Marvell pěkně štve.Nejak to ztráci smysl.Doctora Strange jsem ještě se skřípáním zubů dala,ale na ty trapaky z Galaxie se prostě koukat nedá. U Thora bylo hodně hluchých míst,posun do humorné polohy -Jako proč? Nezasmala jsem se ani jednou a od kdy Loki ochotně pomáhá bratrovi a plácají se po ramenech? 60-65%max
Blade Runner (1982)
Já se přiznám,že mi ten film vůbec nesedl. Nějak jsme se celou dobu mijely.Hudba,atmosféra, nic. Mrzí mě to,za mě to bylo utrpení..
Železná srdce (2014)
V rámci žánru proč ne.