Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
To je něco tak nádhernýho, že to sotva něco překoná. Myslím pochopitelně celou trilogii.
Čarodějův učeň (1977)
Vetřelec (1979)
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Pro mě osobně komedie století.Můžu to pořád dokola a ještě mě to neomrzelo. A neomrzí.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Tenhle film řadím hned za Adélu jako druhou nejlepší komedii.Jáj čotrův hrád. Tam strašá. Jáj tam strašá:-)
Hellraiser (1987)
Lesní duch (1981)
„Pane, vy jste vdova!“ (1970)
Povídka o policajtovi (1975)
Můj nejoblíbenější film s Delonem. Opravdická lahůdka.