Poslední recenze (82)
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Furiosa super, Dementus Hemsworthem zahraný špatně a tak nějak plocho a nesmyslně, jeho břišáky to neutáhnou sorry... herectví je taky potřeba a zde to trochu chybí. Dlouhé proslovy mu nejdou. Druhá půlka filmu skvěle akční a vyrovná se snad i původnímu hvězdnému Mad Maxovi. první už horší a je to ta část, která tento film táhne trošku dolů. Celkově je tento film nechutnější a více dark, než Mad max a to myslím filmu celkově spíše ubírá. Kdyby zde bylo více šílenství a méně levných nechuťáren bylo by to lepší a vyrovnalo by se to Mad maxovi Fury road. Takto je to jen pěkný slušný akční film ve stínu svého předchůdce.
Život pod vodou (2004)
Příjemně ulítlé originální nápady a už jen scéna s postupným procházením místností lodí stojí za shlédnutí sama o sobě, ale bohužel film je trochu nuda a zápletka je slabá. Jako originální film který vás osvěží se to dá doporučit, ale počítejte s tím, že tam je dost hluchých míst. Stopáž mít o 30 minut méně, tak je to jedna hvězda nahoru hned.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Smutné, veselé. Teda překvapivě více smutné než jsem čekal od strážců, až mě to trochu zarazilo. Nakonec ale fajnové a vizuálně nadprůměrné oproti jiným marvelovkám, takže na grafické orgie pojďte tudy.