Recenze (9)
One Punch Man - Seigi no hóimó (2019) (epizoda)
J.C.Staff, spíše tým za který OPM S2 stojí má strašný problém v nekonzistentní animaci, protože někdy to je špatné, ale někdy je to zas už jen krouček za S1
Apokalypsa: 2. světová válka (2009) (seriál)
Heil Hitler!
Riverdale (2017) (seriál)
Nesnáším Gay scény a tu je jich přeplněná celá tahle sračka...
Eminem - When I'm Gone (2005) (hudební videoklip)
Srdcovka od pro mne nejlepšího rappera
Spider-Man: Homecoming (2017)
Upřímně si myslím, že Marvel Studios tomuto filmu ublížilo. Necítím tu snahu udělat, co nejlepší film. Cítím spíš snahu vydělat co nejvíc peněz a nikoho při tom moc nenaštvat. Nevidím žádnou viditelnou vizi, žádný risk, žádný pokus o to, natočit něco opravdu výjimečného. Spider-man od Raimiho je 15 let starý, a pořád má co říct. Bojím se, že na tenhle film si za pět let už nikdo nevzpomene.
Memento (2000)
Film,který vám řekne finále v prvních minutách a začátek až na konci.Člověk by si řekl,že takový styl fungovat nemůže,že thriller je o napětí, ale člověče div se, ono to fakt funguje! Začátek, nebo spíš konec vám hned nedocvakne a donutí vás sledovat celý film,který vám v průběhu zdělí úžasně napsaný příběh s ještě lepším obsazením.Začátek kariery Christophera Nolana nemohl začít lépe,takže pokud' vás ještě přemýšlení neomrzelo,protože tu ho potřebovat budete, tak vám film jednoznačně doporučuji.
Pacific Rim: Povstání (2018)
Pokud se najde někdo takový kdo čeká od tohoto filmu duchovní povznesení nebo inteligentní zápletku, musí jeho zklamání být stejně velké jako Kaiju velikosti pět a půl. Tady se jednalo jen o řežbu megaželeza proti megamasu. Ale v každém případě ho nebylo dost. Zápletka tu stála za starou belu a stejně jako mě vadily na prvním dílu ty zbytečné řeči kolem, tak tady to nebylo jiné, pocitově ještě horší. Do půl filmu se v podstatě nic nedělo. Jen jsem znuděně čekal až se jeden rádobyvtipný vekslák se slavným fotrem dá konečně do kupy a začne zachraňovat svět. Celý film je vlastně jen čekání na poslední půlhodinovku, která ale za to stála.
Black Panther (2018)
Určitě nadprůměrná marvelovka,u které se bude bavit jak dospělý, tak i mladší divák.Hlavní aspektem úspěchu je příjemné herecké zasazení a dobře napsaný záporák (což u marvelu je velký pokrok). Film sám o sobě funguje dobře, akce, hudba,ale funguje dobře jako taková reklama na největší událost roku,Avengers.Pokud' pominu už stereotypní zasazování "multikultury do filmu, tak vám tento film doporučuji a určitě nebudete zklamáni.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Ready Player One je velice solidní, akční,zábavná popcornová záležitost s tunou odkazů na nejrůznější pop-kulturu a to tak trochu bude určovat jestli se vám film bude líbit a nebo ne,protože pokud' nehrajete video hry, nehráli jste video hry dřív,ale upřímně zatímco knížka byla zaměřena na osmdesátky tak zatímco tenhle film to bere i různé moderní video hry jako například Tracer z OW se ve filmu objeví a prostě spousta dalších postav, které v knížce nebyli zmíněný, takže pokud' máte rádi tak nějak video hry, ideálně ty staré komiksy a sci-fi filmy, tak tenhle film bude pro vás mít něco extra,protože je v něm nehorázná spousta odkazů. Jste-li fanoušek staré knížky a nehodujete hrami, tak se může stát, že budete zklamaní, ale všem "gejmrům" tento film jakožto popcornovku doporučuji.