Oblíbené filmy (10)
Rain Man (1988)
Demolition Man (1993)
Muž v ohni (2004)
Vyjednavač (1998)
Temný rytíř (2008)
Zelená míle (1999)
Znamení (2002)
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Rocky (1976)
Expendables: Postradatelní (2010)
Očekával jsem nejnabouchanější akčnák všech dob a ač jsem ho nedostal v plné dávce, tak druhá polovina filmu to zcela vynahradila. Nebýt těch zbytečných rozhovorů někde mezi 10 a 30 minutou, tak jsem po celou dobu nezavřel hubu nadšením. Mě jakožto ročníku 86 se to ale pochopitelně absolutně zalíbilo a z kina jsem odcházel s úsměvem na tváři. Dal bych 4 hvězdy, ale za kostelní scénu ( a absolutní filmový orgasmus ) musím dát 5 ...