Recenze (158)
Není co ztratit (1997)
Asi je to fakt hloupá komedie,ale já se rozhodně bavil a jak!!!! A to je přece nejdůležitější.Čekal jsem od toho oddychovku bez žádný myšlenky a taky jsem ji dostal,takže do pohody!!!!! I po několika letech si vzpomínám jak Robbinsovi chytnou kalhoty a do toho muzička v podobě Scatmana, přiznávám , šel jsem do kolen.
Forrest Gump (1994)
Pro mě osobně asi největší filmový zážitek, co mi byl dopřán. A vůbec se mi nechce věřit, že je to americkej film.Nevím proč ale nejsem si vědom,že bych viděl jiný americký film ,který je plný vtipu a zároven má ten film i co říct,prostě má smysl. Bravo bravo.
Vítězové a poražení (1999)
Scena kdy foxx poprvý nastoupí a do toho hraje Fatboy má fak koule!!! Jiank jsou tady hráči podaný jak živý maso zpracovávaný velkým businessem.
Jackass 2 (2006)
Kolosální blázni.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Tak tohle je hodně bestiální záležitost!!!!! Noční můra všech ženáčů.
61* (2001) (TV film)
Pro mě rozhodně jeden z hodně slušných sportovních filmů,co jsem kdy viděl,obzvláště pokud budu uvažovat baseball.Díky tomuhle filmu jsem si oblíbil Barryho Peppera, který to tady zahrál hodně slušně a já mu tu postavu prostě věřil.
Muž v ohni (2004)
Sice maličko pomalejší záležitost,ale atmosfera a herecký výkon Washingtona jsou fakt úžasný stránky toho to filmu.Pomsta tu je podaná fakt luxusně.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Fakt to nechápu!Já nemám rád sci-fi,sem tam se tu objeví slabej díl či pornohereckejch výkon,ale nevím proč,stejně to žeru.Jsou hold věci mezi nebem a zemí,takže do pohody ..... 5*.
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
Je to béčko,béčko a zase béčko.A to jsem na to ještě hodně hodnej.Nesmím zapomenout,že Sandler je prvotřídní loser.Na druhou stranu musím uznat,že scéna s Hitlerem je fakt do pohody.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Naprosto luxusní dílko s úplně stupidním humorem,ale jakmile se vám dostane pod kůži,tak si ten seriálek dáte třeba sedmkrát a stejně vás spousta a spousta scének pošlě do kolen.