Recenze (8)
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Toto filmové zpracování hodně pokulhává před samotnou knihou, nemá to tak někak šťávu, chybí gradace děje, nemasné neslané odvyprávění základních fakt bez překvapení a zvratů, které by diváka zvedly z židle nebo vyděsily. Některé zásadní souvislosti a vztahy postav zapadly. Slabé, slabé...
Mamka & taťka (2008)
Jak to rict?...what the fuck was that? nebo nejvetsi omyl na co jsem sel do kina a videl vubec? Nechutnost, zvracenost, uchylnost tak by se dal charakterizovat tenhle filmik plny krve, temer naturalistickych scen, utrpeni a bezduchosti. Pokud nekdo tohle radi do kategorie horor, tak tim przni cely tenhle zanr. Beru (dokazu prekousnout) filmy doprovazene potoky krve, ktere je mozne brat s nadsazkou, ale tohle byl vrchol. Takze VAROVANI - na tohle neberte nikdy holku do kina!!!
...a spravedlnost pro všechny (1979)
Celý film se nejak tak vlece ale závěr stoji za to. AL ma smrnc jako vzdy.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Nemuzu si pomoct, ale musel sem po 2 tydnech (a asi 3. prilezitostnem shlednuti) zvednout hodnoceni. Pravda zaver je slabsi az o nicem, ale zbytek komedie je fakt paradni sranda. Pokud se chce clovek pobavit, vrele doporucuju.
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Je mi lito tohoto pokracovani i výsledneho hodnocení, které musim dát. Jako velky fandu cele serie mne tento film velmi zklamal. Chybi poradna atmosfera a smrnc ba i prumerneho dilu. Muldrovych vtipku je poskrovnu a kriminalni zapletka je dost nudná a nenapínavá. Je videt ze Akta X uz maji za zenitem.
Earth (2007) (TV film)
Vizuálně velmi působivé, nicméně nemůžu si odpustit poznámku, že jde místy o pěknou "zelenou" agitku...
Planeta života (1993) (seriál)
jeden z nejlepších dokumentů, který mě přivedl k zájmu o přírodní vědy. Skvělé a poutavé zpracování s výbornou hudbou.
Krvavá hostina (2005)
Jedna z největších slátanin poslední doby. Člověk se musí opravdu přamáhat aby to dokoukal do konce.