Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Obecná škola (1991)
Sedm (1995)
Rudovous (1965)
Kolja (1996)
Rain Man (1988)
Mlčení jehňátek (1991)
Miluju knižní předlohu i její filmové zpracování. Takže za skvělý filmový zážitek 5* - Qui pro quo Clarice. A ač sira Hopkinse hluboce obdivuju nechtěl bych se s ním setkat řekněme na nějakém temném místě...
Big Lebowski (1998)
Abych lehce parafrázoval film: Jistě, neviděl jsem Londýn, nebyl jsem ve Francii, ani jsem neviděl Tádž Mahal při měsíčku, ale něco vám o tomhle filmu povím - je to nekončící masáž bránice, dokonce taková že si smíchy pochčijete tepich. A určitě je to cenný koberec, který do pokoje fakt patří.