Recenze (451)
Prokletý klaun (2014)
Neskutečně veliký potenciál, který nebyl plně využit. Přesto docela dobrý horor. Klaun v hororu vlastně asi ani nemůže zklamat. Mě určitě ne! 60 %
Malé královny krásy (2009) (pořad)
Soutěže tohoto typu zakázat a matky řádně proplesknout!!! 10 %
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Už sem hodně dlouho neviděla dobrej akční film. Prostě si jen sednout a 2 hoďky se bavit a občas zírat s otevřenou pusou... Ghost Protocol moje očekávání splnil ba dokonce i předčil. Pár scén bylo opravdu famózních až se tajil dech a našla se tam i nějaká ta vtipná hláška :) Naprostá spokojenost v rámci žánru. 75 %
Králové léta (2013)
Taková fajn oddechovka. Nick Robinson je, troufám si říct, veliký talent a snad se neztratí. Když se usměje, jakoby z oka vypadl James Francovi před lety :) 75 %
The Collection (2012)
Já jsem spokojená, dostala jsem přesně co jsem potřebovala a chtěla - napětí, hrůzu, strach a děs, krev, střeva ven - prostě takový normální požadavky na film od mladý holky :) A občas byl film velmi (na snímek tohoto typu opravdu velmi) působivý ;) 70 %
Přestupný rok (2010)
Několikrát jsem se opravdu upřímně zasmála, hlavně díky Matthew Goodovi. Ale řekněme si to na rovinu: jak se film bude vyvíjet a především jeho konec je jasný od té doby, kdy Anna vstoupí do irské putyky (což je asi tak 10. minuta snímku). To trochu naštve. Ale jinak nenáročná, příjemná, milá komedie, která Vám ukáže krásnou přírodu Irska. 65 %
Žena v černém (2012)
Párkrát sem si málem stříkla do spoďárů... 75 %
V zemi krve a medu (2011)
Je těžké volit: rodina a víra nebo láska a bezpečí? To bych se nejspíš zeptala, kdybych alespoň jednu minutu filmu měla pocit, že se Alja a Danijel opravdu milují. Ale nic... V podstatě to na čem je film postaven, na pozadí zuřící války v BaH, nefunguje! Škoda!! Ale jinak se mi to docela líbilo. Možná byste se divili, ale v centru Sarajeva pár metrů od budovy nablýskaný banky najdete ještě teď totálně rozstřílenej barák (jeden z mnoha). Prý aby na válku nezapomněli. Doufám, že při každym pohledu na ty rozesračkovaný domy si vzpomenou na to, jaká to byla pí**vina a už nikdy víc!! 65 %
Cesta do eurostudentovy duše (2013)
80minutový dokument může jen těžko přiblížit jaké to doopravdy je. Ano bylo to i mých nejlepších x měsíců v životě. A ano, brečela jsem stejně jako Milan... asi tak 30x, jelikož jsem odjížděla skoro poslední a tím pádem jsem zažila asi tak sto rozluček. Mým štěstím ovšem je, že já se do své "Erasmuszemě" vrátila ;-)
Mládeži nepřístupno (2013)
Dlouho už mě nic tak nezhnusilo! Nejsem z těch, kteří odsuzují komedie kvůli přehnané fekálnosti, ale tohle...?!! Neříkám, že tam nebyl třeba jen náznak čehosi vtipného - ale ty koule na krku, masturbující kocour, "kadění" (ne sraní), Supermanovo sperma a mnoho mnoho dalšího - mě donutily zapomenout, čemu sem se vlastně měla smát. Je to Mládeži nepřístupno, ale mělo by to spíš být nepřístupno uplně všem lidem, kteří nemusí vidět skvělé herecké obsazení v naprosto ubohém filmu! 20 %