Recenze (6)
Americký zabiják (2017)
Jako jednou to zkouknout, když se nudíte ok, ale jinak už to nikdy nepotřebuji vidět... SPOILER: na konci , když si Shiva Negar prostřelí sama hlavu, proč ho hned v zápětí nezastřelil ? Celou dobu se to tváčí celkem "realisticky", ale tímhlem mi zkazili celý film !!!!
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Kvalitní špionážní jízda. Charakter Charlize je neuvěřitelný a má to grády. Peckový film, u kterého jsem neměl nutkání šahat po mobilu a to je co říct !!! ****
Batman začíná (2005)
Nejsem moc fanda Batmana, ale tohle si nechám líbit. Perfektní atmosféra, příběh, akce, kamera, jen ten záporák by mohl být trochu atraktivnější, ale budiž. Za mě 5* :) I am BATMAN!!(vždy se u toho zasměju, když to řekne)!!
Já, padouch 3 (2017)
Jestli hledáte pohodový film na večer s dětmi, trojka je na to parádní. Vtipné, roztomilé, ale bohužel i občas otravné, kvůli Gruovo dvojčeti.
Zmizení (2013)
Top, Top a ještě jednou jednoduše TOP!!! Znovu zkouknuto po několika letech a stejně cítíte pořád to znechucení, beznaděj a ty pocity, které řekněme patří ke správněmu KRIMI/DRAMA.
Listopadoví vrazi (2017)
Další z řady filmů, který dokoukáte jenom kvůli tomu, že tam hraje libová herečka....Plusy: Herecký výkon Ansel Elgort*, vzhled Chloë*...Zápory: nudná zápletka, ...před pár lety jsme vylezl ze školy, ale stejně se mě to ani maličko nedotklo... 2*