Poslední recenze (75)
Policajti z L. A. (2009) (seriál)
Nedokoukal jsem ani první díl. :-/
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Ne, nejsem provokatér. Tohle je prostě sračka.
Fm (2009) (seriál)
Rozjezd byl slabší, ale díl od dílu se to zlepšuje a třetí díl s Ladyhawke byl už naprosto skvělý. Těším se na další.