Poslední recenze (111)
Marvels (2023)
Zdaleka to není tak špatné, jak by se z hodnocení mohlo zdát. Ano, příběh by mohl být určitě lepší, ale jako pozitivum vidím odlehčenou atmosféru. Prostě se film nebere příliš vážně, a to je dobře. Přijemná jednohubka s odpovídající stopáží. Nenechte se zbytečně odradit od shlédnutí nízkým hodnocením. Myslím, že už měl Marvel rozhodně horší filmy.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Z toho, co jsem od Tarantina viděl, tak asi zatím pořád to nejslabší. Osobně jsem tam nenašel žádnou vyloženě pamětihodnou scénu, na kterou bych si ještě za pár měsíců vzpomněl. Moc nerozumím tomu kultovnímu statusu tohohle filmu, ale to je možná jenom můj problém.
Doktor Strange (2016)
Trošku mě zaráží, jak tady někteří lidi vysoko hodnotí a přitom sami namítají, že scénář stál za starou bačkoru. Není náhodou scénář to hlavní, kvůli čemu se lidi na filmy dívají? Pokud budu chtít úchvatný vizuál (a že ten se filmu rozhodně vytknout nedá), tak půjdu radši někam do galerie. Jak jsem se na Strange celkem dlouho těšil, tak jsem celkem zklamaný z výsledku. Určitě nejslabší Marvel, který jsem zatím viděl.