Poslední recenze (4)
Solomon Kane (2009)
Brak, který mě ani nepřesvědčil ani nepobavil. Scény hrozně naremplované, příběh ubohý.
Hon na čarodějnice (2011)
Vcelku zábavná jednohubka, nic extra jsem nečekal a dostal jsem film, který mojí pozornost udržel po celou dobu a chvílemi jsem se i bavil. Rozhodně více než při sledování např. Černé smrti. Rozhodoval jsem se mezi čtyřmi nebo třemi hvězdičkami, díky závěrečnému souboji, který mě příliš nenadchl, jsem se rozhodl pro nižší hodnocení.
Fighter (2010)
Pro mě velké zklamání. Celý film jsem se spíše pronudil, nevěděl jsem, zda Mark Wahlberg hraje takhle špatně naschvál, aby nechal vyniknout Balea, nebo to ani jinak neumí. Sice to měl být film podle skutečné události, ale herci mě vůbec nepřesvědčili, že se to takto mohlo opravdu udát. Celé to vlastně bylo spíše rodinné drama a někde v pozadí bylo boxování.