Recenze (36)
Drákula (2013) (seriál)
Tenhle seriál jsem si našla přes klip Elements od Lindsey Stirling a byla jsem prostě jen zvědavá. Ale hned pilotní díl mě chytnul a nepustil až do závěru, kdy mi skoro zlomilo srdce zjištění, že seriál už nebude pokračovat a já zůstala viset se spoustou otázek. Meyers je jako Dracula neskutečný, charismatický, přitažlivý, démonický, dobrý i zlý...
Lady Chatterleyová (1993) (TV film)
Měla jsem pochybnosti o tak dlouhém filmu a někdy mi film přišel...hloupý, naivní...něco takového. Ale dostal se mi pod kůži tak skrytě, že jsem si toho všimla až při konci filmu, kdy jsem napjatě, netrpělivě čekala, jak to dopadne.
Tajemství (2006)
Nemůžu si pomoct, ale už dlouho jsem se nezasmála tak jako při čtení odpadů. Člověk, který si myslí, že si jen sedne na zadek, bude si přát 1 milion a hned je bude mít na stříbrném podnose, takový člověk je zabedněný negativista. A já mu velmi přeji veškeré jeho potíže, protože si za ně může sám :-). Ono to Tajemství je jednoduché a může pomoci, ale nesmí se to vzít hned jen skepticky a negativně, jako je v dnešní době "dobrým" zvykem. Je snazší vše odsoudit než se zamyslet :-).
Společnost mrtvých básníků (1989)
"Oh captain, my captain"
Odpor (2008)
Jednoduše: WOW!!!!
Den, kdy unesli papeže (1995) (TV film)
Kdysi jsem se na tenhle film dívala s babičkou, opravdu malá holka, ale už tehdy mě to přimělo přemýšlet o světě, o násilí, o lidech a vůbec to ve mně zůstalo hluboce zakořeněno a moc bych to chtěla vidět znova.
Maverick (1994)
Naprosto kouzelné, jinak nelze vyjádřit :-).
Ochránce (2005)
Vše se dá předvídat od začátku do konce, něco málo jsem nepobrala (asi že jsem nedávala vždy pozor :-)), ale špatné to nebylo :-).
Bournův mýtus (2004)
Chyběla mi znalost prvního dílu, takže jsem se místy ztrácela v postavách a jejich motivech. Přesto mě to chytlo a nalákalo na doplnění znalostí.
Vévodkyně (2008)
Váhám mezi čtyři až pět a možná ještě dojde ke změně. Zajímavý film, obdivuhodná hlavní postava, ale něco mi na tom vadí. Snad nevysvětlenost některých počinů, případně občas lehce naivní Georgiana. Ale psychický otřes slušný, zapůsobilo to a považuji to za kvalitní film.